世界万物皆空,唯其空,便能包容万物

Salvatore - Lana Del Rey

深夜一曲,同它坠入梦幻的世界。

歌词:

Salvatore - Lana Del Rey
萨尔瓦多 -  Lana Del Rey
All the lights in my
attic begin to blink
阁楼里所有的光开始闪烁
Ruby
色彩缤纷如同宝石一样
blue and green neon too
万事万物都那么的纸醉金迷
Everything looks better
from above my king
如同那海洋之石和
深邃空灵的海洋
Like aqua marine
如同那海洋之石和
ocean's blue
深邃空灵的海洋
Ah ah ah ah
Ah ah ah ah
Cacciatore
良辰美景
La da da da da
La da da da da
Limousines
高级轿车
Ah ah ah ah
Ah ah ah ah
Ciao amore
再见
La da da da da
La da da da da
Soft ice cream
可口的冰激凌
All the lights are sparkling
for you it seems
所有的灯光为你闪耀
On the downtown scenes
繁华集市上 闪耀着幽暗的蓝光
baby blue
闪耀着幽暗的蓝光
Beatboxing and rapping
in the summer rain
在夏日之雨中
共同奏响了那华美的乐章
Like a boss
犹如旧时的爵士与蓝调
he sang Jazz and Blues
爵士与蓝调
Ah ah ah ah
Ah ah ah ah
Cacciatore
你已洞察一切
La da da da da
La da da da da
Limousines
高级轿车
Ah ah ah ah
Ah ah ah ah
Ciao amore
再见
La da da da da
La da da da da
Soft ice cream
炎炎夏日里吃着可口的冰激凌
The summer's hot
吃着可口的冰激凌
And I've been waiting
for you all this time
我却时时刻刻地守候着你
I adore you can't you see
我至死不渝地爱着你 你可曾注意
you're meant for me
你注定是我的
Summer's hot but I've
been cold without you
炎炎夏日里 我心却如此冰冷
  因为你不在我身边
I was so wrong not to tell I'm
in regine tangerine dreams
可我却看不出这竟是美梦一场
Catch me if you can
如果可能 就再爱我一次
Working on my tan
如同我对你的爱
Salvatore
萨尔瓦多
Dying by the hand
死在
Of a foreign man
一个异国男子的手上
Happily
幸福地
Calling out my name
喊出我的名字
In the summer rain
在这个夏日的雨季
Ciao amore
再见
Salvatore can wait
萨尔瓦多可以等
Now it's time to eat
现在 我们便共同品尝
Soft ice cream
这爱恋的果实
Ah ah ah ah
Ah ah ah ah
Cacciatore
卡西托雷
La da da da da
La da da da da
Limousines
高级轿车
Ah ah ah ah
Ah ah ah ah
Ciao amore
再见
La da da da da
La da da da da
Soft ice cream
可口的冰激凌

评论
热度 ( 2 )
TOP

© 幻子-云 | Powered by LOFTER