世界万物皆空,唯其空,便能包容万物

Silver Coin - Angus & Julia Stone


每天一首歌,换换心情。

歌词:

Silver Coin - Angus / Julia Stone
银钱 - Angus / Julia Stone
Heard the rattle from the train
听见火车咔嚓的声音
Sounds of a hundred
people maybe more
传来数百个人的欢呼
Cut through the ropes
before you came
在你来之前 我切断了绳子
I had a dream that
you were gone
我梦见你走了
I'm in the days of
throwing rocks
我浑浑噩噩过日子
When I saw your
picture on a silver coin
当我在银钱上看到你的头像
Stole a kiss through
your golden locks
偷偷亲了一下你美丽的金发
I had a dream that
you were gone
我梦见你走了
Woke up and you were gone
我醒来发现你真的走了
All this love has gone away
所有的爱都消失不见
Caus I didn't have the
heart no strength to say
因为我不忍心 我无力再说
Caus ill miss you
when you're gone
因为你走后 我会想念你的
Caus ill miss you
when you're gone
因为你走后 我会想念你的
Caus ill miss you
when you're gone
因为你走后 我会想念你的
I'll miss you when
我会想念你的
Heard the rattle from the chains
听见火车咔嚓的声音
This goddamn room it
gets so small sometimes
这个房间啊 有时候觉得太小了
Found the drink
then hit the shame
找到一瓶酒 顺便借酒浇愁
I had a dream that
you were gone
我梦见你走了
Woke up and you were gone
我醒来发现你真的走了
All this love has gone away
所有的爱都消失不见
Caus I didnt have the
heart no strength to say
因为我不忍心 我无力再说
Caus ill miss you
when you're gone
因为你走后 我会想念你的
Caus ill miss you
when you're gone
因为你走后 我会想念你的
Caus ill miss you
when you're gone
因为你走后 我会想念你的
Ill miss you
我会想念你的
Ill Miss you when you're gone
你走后 我会想念你的
Ill Miss you when you're gone
你走后 我会想念你的
Ill Miss you when you're gone
你走后 我会想念你的
Ill Miss you
我会想念你的

评论
TOP

© 幻子-云 | Powered by LOFTER